Opcja 1: prowadzisz restaurację, a na każdym stoliku znajduje się kod QR prowadzący np. do menu, dania dnia, dowolnej promocji lub konkretnej pozycji w Twoim menu. Wystarczy chwila, aby zmienić to, co po zeskanowaniu kodu QR zobaczą Twoi klienci. Nowy dzień, nowe danie, nowa promocja - a przekierowanie do nich wprowadzasz błyskawicznie. Nawet, jeżeli posiadasz swoje lokale w różnych miejscach.
Opcja 2: prowadzisz kampanię reklamową w której używasz m.in. kodów QR. Co jakiś czas osoby, które z nich skorzystają powinny być kierowane na inny adres WWW w zależności od dnia, miesiąca lub nawet konkretnej godziny. Nic prostszego - wystarczy, że zmienisz przekierowanie z poziomu panelu na naszej stronie. Nie ma znaczenia gdzie na świecie znajdują się Twoje kody QR, ani jaka jest ich liczba.
Opcja 3: przyklejasz kody QR do sprzedawanych przez siebie produktów. W dowolnym momencie możesz zmieniać ich przekierowanie, aby odsyłać klientów do swojej nowej oferty, aktualnej promocji lub nawet kodów rabatowych. Jedna szybka zmiana, która zostaje wprowadzona na wszystkich Twoich produktach zawierających kod QR, gdziekolwiek się znajdują.
Opcja 4: masz sieć sklepów i reklamujesz wybrany produkt. Ustawiaj przekierowanie swoich kodów QR we wszystkich swoich sklepach jednocześnie w zależności od tego, jaki produkt promujesz w danym czasie. Odsyłaj swoich klientów do tego na czym aktualnie najbardziej Ci zależy. Prosto, szybko i skutecznie.
Opcja 5: Twoja firma prowadzi regularne rekrutacje pracowników. Kody QR rozmieszczone są w różnych miejscach, miastach, a nawet krajach i prowadzą do konkretnej oferty pracy. Gdy szukasz nowego pracownika na wybrane stanowisko, możesz w kilka chwil zmienić przekierowanie prowadzące do nowej oferty pracy we wszystkich swoich kodach QR jednocześnie i czekać na nowe zgłoszenia.
Opcja 6: sprzedajesz maszyny, urządzenia lub inne sprzęty z naklejonymi kodami QR. Ustawiasz w nich przekierowania na części zamienne do konkretnego typu sprzętu lub do części do jego rozbudowy. Dowolnie modyfikujesz przekierowanie w wybranym przez Ciebie momencie, aby Twoi klienci mieli dostęp do najbardziej przydatnych ofert z Twojego asortymentu, który jest powiązany z jednym, wybranym sprzętem.