Pomoc i kontakt

Zobacz o co najczęściej pytają nasi Użytkownicy.

Tak. Aby odczytać wygenerowany kod QR użytkownik potrzebuje połączenia z Internetem, np. poprzez swój pakiet komórkowy.

Jak najbardziej. Wystarczy, że aktywujesz kolejny Pakiet, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom, a czas trwania Twojego obecnego Pakietu zostanie powiększony o czas trwania nowego Pakietu.

Przykład

Data ważności Twojego obecnego Pakietu kończy się np. za 3 miesiące, ale już teraz potrzebujesz większej liczby kodów QR i musisz zmienić Pakiet na wyższy. Po zakupie od razu możesz korzystać z wyższego Pakietu, a do Twoich pozostałych 3 miesięcy dodamy liczbę miesięcy z nowego, wybranego przez Ciebie Pakietu. Dzięki temu nie stracisz ani jednego dnia z zakupionego przez Ciebie poprzedniego Pakietu.

Nie. Nasze kody QR nie mają żadnego ograniczenia czasowego. Możesz z nich korzystać tak długo, jak tylko chcesz przez cały okres trwania Twojego Pakietu.

Nie. Kody są aktywne tylko wtedy, gdy Twoje konto posiada aktywny Pakiet.

Oczywiście, że tak. Wystarczy, że wybierzesz typ kodu QR "Adres URL", a następnie podasz link do swojego konta Instagram, strony Facebook, kanału YouTube lub dowolnego innego serwisu.

Statystyki aktualizowane są w czasie rzeczywistym.

Nie. Twoi odbiorcy mogą skanować kody QR bez żadnego limitu.

Napisz wiadomość

W powyższym FAQ nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do nas.

Poniedziałek - Piątek (dni robocze)
09:00 - 17:00

Dane rejestrowe

Firma zarządzająca Serwisem.

HeyPrint Martyna Wiśniewska
Marka Prawego 7/44
47-100 Strzelce Opolskie
NIP: 7561989288